Bilderna från kvällen.

Här kommer lite bilder från festen.!
 Några blommor som vi har i trädgården.
 Jag.
 Nala var ledsen. Hon vill åka med mamma o Erik att köpa blommor till Eriks kompis. Men Erik sa att Nala inte skulle med. För att barnstolen inte var i och bla bla bla....
 Jag var hos Eriks kompis badrum. De har ju allt på en o samma gång. Här e bastun!
 Där e ingången.
 Badkaret!
 Två handfat, duschen o toaletten.
Nu e det övervåningens badrum. (min o Beas)
 Badkar.
 Toaletten.
 Två handfatt o duschen.
Japp.
 Min sprite
 Fin tunga Bea:)
 Hon hette nånting på R kommer inte ihåg.
 Nala. Hon blev jätteglad att hoppa studsmatta.
 Mm läsk. Vi har inte druckit allt det där. Det var några i bordet innan
 Eriks tårta(Det var olika lag, och olika tävlingar som man skulle göra, och varje lag skulle göra en tårta tillsammans) Inte för att vara taskigt men den var SJUKT ÄCKLIGT. De hade sprit i den, typ likören eller nåt sånt. Usch, hemskt
  Den första tårtan var min mammas lag. den var häller inte god. Blää. Mitt lag gjorde den andra tårtan med maränger. Den blev godast. Utan sprit såklart XD.
Och den brevid var också god.
 Min talrik,
Jag ska nog sova snart. Mamma o Erik e inte hemma än.
OM jag lägger mig,hoppas hon inte skriker då:(
Men ah.


Hejdå och Godnatt!


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0