Bilder som jag fått av K

Hej. Idag har jag vait hemma,chillat lite sen så gick jag på bio med Vida. Det var faktikst kul jag glömde att ta foto men spela roll. tur att vi hann se filmen det var så himla lång kö. Vi skulle se på 17again o den började 13.00 o vi stog i kö i en kvart typ,vi kom precis när filmen hade börjar haha. Vilken tur vi hade efter det så gick vi till mcdonalds hon skulle äta men jag fick lite av henne. Snälla Vida. Efter hon hade ätit så skulle hon åka hem o jag skulle åka till vällingby till baskettränningen. Jag han. Ock idag hade vi fys det var så himla jobbigt man skulle göra knäböjningar man skulle göra jag vet inte vad men det var jobbigt. Men det var typ sista gången HUH.
Sen när jag kom hem så åt vi, vi åt take away ingen av barnen var hemma o ingen orkade laga så aa.
Efter det skulle de kolla på film men jag sa att jag ville ochså kolla så de fick vänta tills jag duschat klart! Såklart.
Vi kollade på en film som hette`` why did i get married?`` Haha den e lite sorglig o lite rolig.
Nu ska jag kolla på en film som  går på kanal 6 så hejdå.
Nu kommer lite bilder som jag har fått.






















Den här
damen ska snart gå in,


Detta är
en ute-toa i Houston, Texas:





Så, nu
har vi sett UTSIDAN,


Men kolla
in INSIDAN






Toan är
helt gjord av en-rikningsglas!


INGEN kan
se utifrån och in,


Men när
du sitter där känns det som alla kan kika in!


SKULLE DU
KUNNA???


  


Målad
badrumsgolv!!


Föreställ
dig att du är på fest, på den tionde våningen av ett
höghus.


Och du
måste på toa.


du öppnar
badrumms dörren.......


Se upp!
Golvet ÄR bara färgat!!


Hålla
andan?


Scrolla
sakta ner.....






Ramlar du
genom golvet här?


Skulle du
våga gå in??


 
 


Det här
är en takmålning


i ett
rökrum:









Haha
Hejdå

Puss<33






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0