Bilder från en kvart sen.

 Mammas outfit. Haha. Hon håller på att diska kylskåps sakerna.
 Bruno, håller på att skriva däckens nr. Han hade punka.
Syrran  äter jordgubb. Flissan gör läxan.
 Ros<3
 Erik rensar grillen.
 Några blommor mamma fick igår av min morfar.
 De hära blommor e så himla snygga. Det var jag som valde de XD
 Sen ska jag o mamma göra sambosas.
 Några blommor som mamma fick tror jag.
 Syrrans jordgubbe.
 Jordgubbar.
 Chili. SOm jag o mamma fick av morfar igår.
 Skolan mitt e mot villan.
 Va mycket grönt vi har.
 Till o med bilen e mörkgrön
 Korv som vi ska äta. O maten e klar nu.
 Med bröd
 En teletuppi(stavning.


NU ska jag gå o äta.

Hejdå


Puss<33


Kommentarer
Emma

Fina bilder ! :)

2009-06-14 @ 12:48:54
URL: http://fiorellas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0