00.10

Tja!
Jag har kollat lite på olika saker på internet o så. O jag kollade på `why did i get married`igen. Haha men med Bea o Zacke.
Efter det så aa,gick jag till datan Bea borstade tänderna o Zacke kom till mig o han satte på låtar kan man säga sen så nu e han i Beas rum,de lyssnar på musik.
Jag har kollat på lite bilder på nätet så här får mi se lite coola bilderXD


 Vem hejar ni på?
 Haha-
 Du manen! Du behöver mer vatten! :D
 Haha, Osama!
 Va gulligt<33
 Aj
 Omy i`m so scared.
 ehw
 Lyckat sminkning
 Ehw
 Aj. Jag vet varför han gjorde så det var typ att de demosterade mot skönhets nånting.
 Haha
 Mr. bean
Hehe

 Gör det ont?
 Va söt
 BATMAN
 XD
 Haha,stackars hunden
 Domarn ska inte du hjäpla lite??
 Oj va farligt.
 Va söt
  Lycka till!:D
 Haha han har pissat på sig. Men ee?? XD
 Hästen: Jag ska gå bada!
 I am the king ,i am the princes i am everything OHH
 Oh my. AAAAAAAAAAAAAAA
 It`s called ice.
 Ohh
 Undrar om den funkar?
 Du pingvin isbjörnen kommer äta upp dig.
 Oj
 Vem e snabbast??

 Haha

 Vad gör en röd ferrari på en ful tak?
 Haha
 Keep smiling

  Galen
 En sån vill jag ha XD

 Undrar vem som dör först?

 Ehh




Jag orkar inte lägga ut flera bilder. Dessutom är jag trööt och jag har ont i tänderna,det gör så himla ont!!
Men aja jag kan nog ladda upp flera bilder imorn! Okej?

Hejdå(godnat?)


Puss<33


Kommentarer
Kenneth

Kul att du fått stil på designen

Jag gillar katten med maskingevär

2009-06-12 @ 02:29:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0