Vilken dag som helst.

Hej!
Idag har varit en jobbig dag. Usch. Jag är helt utmattad.
Först så körde mamma oss till frissan. Jag skulle flätta håret.. Men när vi kom där så sa nån att hon inte skulle komma idag.
Man ba jaha.
Efter det så skulle vi till mammas kompis salong. Vid grev magnigatan 8 så stannade bilen. Ha ha. Gissa???. No petrol. Ingen bensin så den bara stannade. lite läskigt.
Vi klev ut bilen, mamma letade efter nån triangel sak?? Och hon ringde en massa. Efter det så ringde hon en taxi. Så jag Nala och laura fick vänta i den stekhetta bilen. Men tillslut kom de.
Sen så åkte vi till salongen.
Min mammas kompis flättade mig jättefint. Laura blev lockad. Det blev ochså jättefint. Nala blev flätad. Ha ha. Hon åt chocklad, glass, klubba och godis. Ha ha så hon inte började gråta. Men det gjorde hon lite iallafall.
Efter det så körde mamma till Supahumans konsert. Min morbrors. De var skitbra. Ha ha.
Det var två gamla alkolister. Som var jätteroliga.
Den andra manen hjälpte den andra manen upp så att de skulle gå. Och manen nr 2 började slå honom. manen nr 1 slog lite men inte som nr 2.
Så när de var upp. Så slog nr 2, nr 1 så att nr 2. Ramlade. Sen så kom en nykter kille som hjälpte honom upp från marken.
Och när han var upp så gick de till en tält. Och där slog manen kille nr 2 den kille som hjälpte honom upp. Då putade manen som hjälpte honom upp manen nr 2. Så han typ svimmade eller nånting??. Ha ha det var lite roligt att se.
Och nu är vi hemma. Vi ska äta middag:D Kan man säga.
Imorgon ska jag packa:(



Hej då.


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0