Te och en clementin.

Hej!
Bu är vi hemma, eller vi har varit det ett tag.  Nu kommer lite bilder!!

 Ha ha, min morfar hade den i kylskåpet. Jag saknar mitt afro. :(
 Jag med Antons keps..

 Nala. Ha ha.
 Söt asså..
  När vi var vid sandön. Det är Laura på bilden.
 Stranden var verkligen fin... Det var inte så kallt faktiskt. Men Erik o Laura vågade inte bada så det var bara jag o Nala.
 Solen sken XD
Efter att Jag o Nala badat så åkte vi till sandhamn. Nånstans där sa Erik att vi skulle komma in för att det skulle vara stora vågor... Så vi gick o satte oss där back. För att erkänna var det väldigt mycket vågor :)
När vi var i Sandhamn så kollade vi runt lite. Och sen så åt vi lite mat där. Efter det åkte vi hem.
Vi fick sitta fram där det var mycket vågor, det kom en jättestor våg av en stor båt, det såg ut som silja line men det var det inte...
Och jag hållde i Nala o vi flög. Som tur så hållde jag Nala hårt men vi ramlade mot eee... vad heter det nu??....  marken av båten?? men aja vi ramlade. Jag slog i mitt knä, som det är en bula nu :(  Som gör ont.
Mamma blev arg eller aa och sa att jag får inte hålla Nala som jag sitter fram eller hon får inte sitta fram. Om hon skulle ramla eller nånting sånt. Bläää

Nu ska jag ner och kolla vad de kollar på!?



Hej då

Puss<33


Kommentarer
Yassmin

Shiet vikket affro, du hade hahahah (: <33

2009-07-16 @ 20:12:38
URL: http://yochn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0