Idag

Hej!
Idag så åkte jag båt med Bruno o Kenneth. Kul men jag glömde badkläder:( inte så kul men men.
Vi fiskade också men fick inget:( Efter det så åkte vi hem.
Vi åt en skaldjurs-soppa till middag. Smarrigt sen så spelade vi badminton i gården väldigt länge.
Jag o Zache spelade mot Laura o jag kollade bak, o precis så survade han bollen o den kom precis i ögat. Det gör väldigt ont men det har blivit bättre nu.
Jag vet att jag hade sagt att bilderna skulle komma men jag orkar inte ladda upp de så ni aa. Jag tar nya bilder nån dag o laddar upp de!? Okej??

Nu ska jag kolla lite på nätet o byta till pyjamas o lite andra saker!



Hej då



Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0