Hejsan! Allt kommer imorgon!

Tjabba!
Jag berättar allt imorgon. Men jag kan berätta lite.
Zache åkte först, han skulle växla pengar sen så vaknade mamma så hon kunde skjutsa oss till strömkajen(Stavning?)
Vi var typ framme där 12.30 eller nåt sånt. Sen så gjorde killarna båten, o den funkade. Så jag, Laura o Zache körde runt ön sen så tillbaka. Sen så körde han de andra ochså. För att det fick max plats 5 men då skulle den åka sakta som den redan gjorde. XD

Sen så plockade jag o Laura blåbär. ha ha. Jag ville ha min plastmugg full. Så Laura skrattade när jag sa att jag behövde lite till när det var full. Ha ha men jag ville ha så det blev att man kunde kunde se. Det är svårt att förklara.
O Waxholmsbåten kom klockan 20:00 så vi var vid strömkajen vid 22:20??
Jag berättar mer sen!


Hej då


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0