Whamm

My wonderful day-.-
Jaa idag har jag varit i skolna och det var inte så härligt väder man fös faktis rigtigt kallt som ee..must think...hmm is:D haha jag skoja bara men det såg ut som det skulle bli regn eller nåt men det var det inte bara moln det blir säkert dåligt väder imorn.
Jag kan känna det på mig. XD
Jag har varit i skolan vi hade först typ ee hh kommer inte igåg men vi fick nya scheman och fick skriva vad för letioner vi skulle ha med Ben när jag säger Ben så menar jag läraren i vår klass som e en KILLE man säger väl man när man e över 25 men aja han e en MAN iaf ja sen fick vi sjunga det var faktiskt kul,men inte så kul när enkille kollar konstigt på alla och aa de som läser min blogg som går i min klass fattar nog så aa sen så sjöng vi så fint så fint.
Mohaha och so hade vi så himla sämst sämst sämt jag skulle nästan göra vad som helt för utom SO/NO VARJE DAG juste varemda dag till sommmarlovet det känns piss o kiss :D
Dessutom hade vi svenska och jag tycker synd om er som e sjuka verkligen för tat vi har läxa och hon prickar för o hon e så himla långsam inte för att va taski men jag räcker upp handen och hon går till 3 personer förre det e ju orättvisst så jag blev sur på henne sen så sa hon men du var så tyst så jag hörde inte men man ska inte ens säga nåt man ska ju bara räcka upp handen sen så ska de komma.
Tröga lärare!!!
Jag har plugat till provet typ hela bussresan hem o till sklan och det e en timme sammanlagt och hemma nu e jag fett trött asså tänker dricka lte vatten sen ska jag sova e faktiskt skolpolis imorn sugit men jaa.
Och idag fick man majblommarna och de är ROSA min favo färg jag har sålt 8 små blommor och 1 krans,1 pins,1 stor blomma och har fått pengar men jag la 50kr från min plånbok emn jag måste växla
jag måste få ed tillbaks.
Men nu så ska i gå menar jaggggg så tingeling.

Godnatt sov gott.





      puss<33



Kommentarer
Lilla jag

Boring!!!

2009-04-22 @ 11:00:57
Serag

Och du e

2009-04-22 @ 18:22:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0