Vi vvvvvvvvvvvaaaaaaaaaaaaaaaannnn

Guuud vad glad jag e det var en jäkligt tuff match och härlig satt brevid Emile underbara söta rara älskling jag bara älskar henne guud vi skrek vi fick ont vi skrattade o hade ass kul.
Det blev två förlängningar och den första aa hade vi gämnt men den andra skulle göra två sraffkast om hon inte satt de skulle det vara en förlängning men om hon inte satt som hon inte gjorde så fick vi förlängning.Hela matchen var hur kul och jag har hur ont i halsen som förbanande skit.

Jag emilie o de andra blev så glada när det blev mål och våra cocher så underbara snälla.
Jag emile o lolo o lte noelia vi hållde varan i handen,vi kunde verkligen inte släppa taget och jag fick inte för Emilie-.- haha kan inte s´luta tänka på det.

Vi har aldrig vunnit alvik helt underbart de vinner alltid oss men det betyder att vi har blivit bättre.
Matchen blev slut så dampade jag lite XD jag va så glad att vi vann att man nästan grät av glädje.
Sen när jag var i bilen påväg hem så ringde Karin min coah och frågade om jag vill spela match men nälsta jag tänke jag kan väl lika med hjälpa de så aa sen så frågade jag om Emilie var me och det  var hon.
Sen så ringde jag henne och frågade hon sa att ochså lolo skulle va med så aa det blir suverän men e inte säker på om vi vinner men det gör vi säkert med vår hjälp.


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0