Tjoo

Idag fick vi veta att vi skulle klä ut som hippisar -.- jättekul men guud asså vi ska bara sälja o aa.
Vi får inte sjunga för att nåra inte vill och han sa om ingen vill vara med så sjunger ingen och det var nåra som kalgade helöa tiden så vi får inte sjunga alls synd.
Jag sa till mi´n mamma att vi skulle klä oss som hippisar och det första hon gjorde är att skratta hahaa jättekul.
Sen så sa hon afro(vi har en wig) men jag har inte hittat den men jag har hittat en peruk som e fett lång och hårig sen ska jag ha band men kläderna berättar jag inte för det e nåra i klassen i som läser i min blogg så jag skriver inte.
Iaf jag har sålt majblommor ska göra det imorn ochså.
AA ska kolla på hjälp är med i japanska tv-show.

Hejdå


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0