Mo

Det var ass kul på engelbrektsskolan.
Och en sak måste jag säga min brosa e dödens för att Z... sa att B.... fick gå tu med hans kompisar till 20.00 men han får typ inte det av E... och han e hemma nu E... alltså han kommer nog skälla ut honom när han kommer hem mohahah.
Oppsan han kommer definitivt få skäll när han kommer hem.
Idag ska jag lägga mig tidigt och läsa nåra minuter jag kalloor de timmar XD.
Asså hmm jag har inga bilder så om nåra lägge ut jag kom på en sak. Facebook mohha ska leta efter C...... profil hon har säkert lagt upp bilder.
Nu loggar jag in och jag kollar kollar kollar och mm och jag har redan kollat på de dära bilderna bajsungar:S
Och ingen har lagt upp en bil än tråkigt hejdå.
Nonono
Yes baby yes baby yes baby hittar min telefon sladd men jag e så osmart och inte tagit nåra bilder:S
Men jag ska prova om den funkar. Den laddar som tar 100miljoner år nu måste man ladda ner når jag orkar inte vänta så jag går och borstar tänderna. Vafan hur länge ska den hålla på,men aja snart valborg tråkigt vi ska bara kolla på en bra som brinner till markens slut XD jättekul.
Men på tordan blir det hur kul som helst för att det blir blackeblixten viktigasete tuneringen står det på hemsidan men det börjar 17.00 till 02.00 jag lovar jag kan kopiera tecten och trust me jag skulle inte hitta på det här.





Nu börjar det närma sig för årets viktigaste turnering - Blackeblixten! Vårt eget klubbmästerskap där lagen möter varandra över åldersgränserna med hjälp av ett handikappsystem.

Som vanligt går turneringen av stapeln i Vällingbyhallen på Valborgsmässoafton, den 30 april.

Själva tävlingen kanske egentligen kommer i andra hand, utan det viktigaste är att alla medlemmar träffas och har roligt tillsammas över åldersgränserna. Förutom alla basketmatcher brukar det även dyka upp en del överraskningar under kvällen!

Lagen möts först i ett gruppspel och sedan blir det slutspel. Hur många som går vidare till slutspel beror på det totala antalet anmälda lag.

Våra yngre lag, födda 1997 och 1998, kommer att spela från ca. 15.00-20.00 och de äldre, födda 1996 och tidigare, spelar från ca. kl. 17.00 och fram till 02.00.

Om ditt lag ska vara med i Blackeblixten så vill vi ha er anmälan absolut senast måndagen den 20 april. Du anmäler dig via mail [email protected].

Några viktiga regler för Blackeblixten:

  • Speltid
    Yngre gruppen spelar 1 x 10 minuter. Äldre gruppen 1 x 15 minuter. Rinnande tid, d.v.s. klockan stoppas ej vid avblåsning.
  • Handikapp
    10 poäng/åldersgrupp och 15 poäng i handikapp mellan könen. T.ex, om F96 möter P95 så får F96 leda med 25-0 vid matchens början.

OBS! Beroende på antal anmälda lag kan speltid, och därmed även handikapp, komma att ändras!

  • Inga time-outs.
  • Vid straffkast gäller ett kast ger två poäng.
  • Lagfoul efter den fjärde foulen.
  • Vid oavgjort slutresultat tillämpas "sudden death".
  • Flygande byten" tillämpas. Byte sker vid sekretarietet. Utgående spelare måste gå av innan ingående kan kliva in.
  • Förlorande lag tillsätter domare till den efterföljande matchen. Vinnande lag tillsätter tidtagare och sekreterare till den efterföljande matchen.

Vi önskar alla deltagande lag lycka till och ser fram emot en trevlig turnering tillsammans med er!

OBS! Badet kommer att vara öppet under Blackeblixten. Yngre gruppen har badtid 17.30-19.00 och äldre gruppen 21.30-ca. 24.00.


Vänliga hälsningar


Tobias Jäppinen
Blackeberg Basket


Ja det var mycket att läsa.
Men jag håller på att ladda ner saken eller aa för moobilen så den funkar att överföra. När jag gjorde först så funkade inte den för att jag tagit in en fel cd och guud vilken lättnad men aa.
Hejdå nu ska jag verkilgen gå.




Puss<33


Kommentarer
Anna & Mimie

Sv : 20 , fyller 21 :D

2009-04-27 @ 20:08:23
URL: http://corazonn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0