Les

Som sagt så förlorade vi det  var så himla tråkigt vi var så himla nära att vinna men vi gjorde faul de gjorde snabba uppspel vi tappa kontrollen och ja vi förlorade det känns så synd jag ville eller nog hella laget vill nog till semi men vi lost.
Efter matchen så köpte jag o Kenneth en glas han körde hem mig sen så dushade jag snabbt och värmde nåt i frysen sen så tänkte jag att jag kunde till stan och köpa en sak tills på måndag men affären  var stängd så himla tråkigt. Och det  tar ju en timme för mig att komma till stan sen så e äfferen stäng bajjs ochså.
men istället så åkte jag till alvik försökte sälja nåra majblommor det gick så där men jag räknar de sen.

Hejdå
Vill nån göra nåt imorn eller förresten ee inge skulle vilja iaf:(

Puss<33


Kommentarer
emelie

vi kanske kan

2009-04-25 @ 22:01:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0