Klar

Jag är egentligen klar med min nya sygga blogg men jag e inte riktigt klar jag ska försöka ta upp den hära länkarna och arkiv osv.
Och bilderna måste bli större haha,men aja.
Idag har jag haft väväldigt tråki,har hjälpt med trädgården.huggt grennar rensat osv sen så gick jag en promis me syrran.
Jag kollar på knight rider den e väldgt bra. Imorn e det ingen skola som tur är.
Jag har ont i magen vet inte varför(jag behöver inte gå på toa)haha ska plugga lite gloser sen ska jag läsa religion och fixa lite med designen.
Det var tagit hela dan,Som sagt så har jag ändrat min blogg så jag tog bort min förra så jag måste skriva mer.
Vad tycker ni om min PÅBÖRJADE blogg??


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0