Hej

Guud asså jag hjälper till med trädgården och det e så himla jobbigt man måste bära fram o tbs.
Och det e så varmt att man inte kan ha långärmad tröja så jag har sår i mina armar.
De håller på att lämna grenarna o träden eller bitarna av träden,så de e nog snart tbs -.-
Min dag är nog att hjälpa de plugga o duscha och TV och läsa sen så sova-.- helt enkelt!
 
Jag börjar skolan på onsdag klockan 10.00 tänk er klockan tio och jag måste gå tidigare för jag ska ta spruta mot fästingar guud det kommer göra ont eller det  hoppas man aldrig p men aja, En av mina sår gör så ont asså -.- ajaj
jag tror jag ska ut och bära lite tills de kommer så jag tar en paus när de kommer??? hmmm ...el.... jag har gjort det men oooohhh vad jobbigt.
Tänk att man börjar bli vuxen måste ta hand om trädgården SJÄLV OCH BETALA RÄKNINGAR SJÄLV och sånt som vuxna gör.
Det e faktiskt bättre att vara en barn man slipper betala räkningar man aa som barn slipper.
Hejdå skriver mer sen,Måste skriva lite mer min blogg e typ tomt av inlägg-.-


Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0