-.- 2

Har inte räknat de än men aja jag heter basig på pea om nån vill adda mig.!!
På idotten så gick vi till östermalms ip asså kul vi fick köpa vad vi ville innnan vi skulle ha fika .
fösrt spang vi som vanligt det e så himla tråkigt-.- men det e förresten bra man blir ju strkare och får bättre kondis sen så spelade vi brännboll det blev lika! 7-7 Éfter det så fikade vi jag köpte kakor de e jättegoda och halstabletter sen så hade jag citron juicce från hemma.
Jag fixk pringles av Anna det var så kul för att alla tog de var goda ochså mmm ...pringles hhaa Snart ferdag snart match jag e faktiskt lite nervis det e en av våra viktigade matcher!! faktiskt.

Hejdå


Puss<33



Kommentarer
Anna & Mimie

mina mumsiga pringles :D

2009-04-23 @ 21:29:55
URL: http://corazonn.blogg.se/
Emelie <3

Mhh... Det e våran viktigaste match ;9

2009-04-24 @ 16:35:54
Serah

Det e det ju!!

2009-04-24 @ 17:30:39
URL: http://basketchick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0