What's cooking?

Nu har jag typ sommarlov med tanke på att det var sista dagen jag sommarjobbade i fredags! Känns surt faktiskt, för att det var några som man lunchade med varje dag :)
Vill ni veta en rolig sak? I tisdags ville enhetschefen prata med mig, haha blev lite nervös och tänkte om jag hade gjort något fel. Iallafall några timmar efter gick jag ner och hon erbjöd mig i princip ett helg jobb. Då gör jag samma sak som jag har gjort i tre veckor :) Skit nice faktiskt får väl se när skolan börjar hur det kommer gå!


Kommentarer
kenneth

Ser att du ändrat utseende på bloggen.

re: sommarjobb så ser cheferna vilka man skall satsa på. Jätteroligt !

2013-07-07 @ 20:18:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0