Jag är tillbaka!

Tja!
Kom tillbaks från England igår. Känns skönt att vara hemma, mitt rum och allt! Igår fick jag se Tia också, hon åkte med till flygplatsen, anledningen att vi inte har spenderat tid med varandra är att hon har varit i Mexico. Fick se henne iallafall.
I onsdags åkte jag och Maxine till West Brom, vi gick runt, åt lunch, köpte några grejer. Efter det åkte vi hem till henne och min pappa kom efter det tag. Sen så kom Farfar som jag heller inte hade sett än, vi åkte och åt middag och sen åkte vi till farmor! Efter några timmar körde de hem mig.
Idag åkte jag till hallen för att springa och skjuta, imorgon ska jag jobba och Simba ska döpas men jag kan inte vara med.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0