Tränat, tränat och tränat

Tja! Hoppas ni alla har haft en bra jul! Från och med torsdags har vi haft dubbla pass. Träningen började klockan 09.00 idag så jag är ganska trött. De senaste dagarna har jag bland annat vart med Bea, Alice, Dana och Saron och imorgon efter träningen ska jag vara med Lisa. Juste i onsdags var jag med Dana och kollade på skräckfilm! Igår åkte jag, Linnea, Karin och Lollo till Solnahallen och kollade på Solna Vikings- Stockholm Eagles. Solna vann med typ 30 poäng. Kolla på bilden vid uppkastet, han hoppar skit högt! Som jag precis lyckades ta.



Hejdå



Puss<3:love:



Kommentarer
Kenneth

Bra foto på uppkastet.
Du får väl låna min gamla system kamera om du vill ha bättre bilder

2012-12-30 @ 13:51:28
Kenneth

Va,har Spiderwomen skaffat laptop?

2012-12-30 @ 13:52:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0