I'm back :)

Tja!
Jag kom hem i måndags. Det har varit bra i England. Haha ni måste jag säga vad jag har gjort. 
Jag har gått på gym, shoppat, bio, T.G.I F, grillfest, sovit över hos massa och kollat när min pappa spelat amerikanskt fotboll för första gången, haha jag hade ingen aning att han var bra, eller jo. Han har ju massa priser och så hemma men det är ju några år tillbaka. Han lyckades göra två touchdown och hade ont i ryggen. Haha stolt dotter! Han är så lat annars men han är skit snabb inne på plan!
Min urgulliga homie!!
 Latisha och Kyla.
 
Omari, Jaden oc Tyshai :)Helt besatt av mobilen!Haha orkar inte rotera den.
<3Klockren bild
Det blev tyvärr en förlust :(
 
På fredag åker jag till summer camp för tio dag. Haha slipper vara hemma!
 
 
 
Hejdå
 
 
Puss<33 :love:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0