Typ frisk...

Hej, vi har haft dubbel träningar nu i helgen. En på morgonen och sen så eftermiddagen, men jag var inte med i Lördags för att jag hade ont i halsen och snorrrrrig... Så jag kollade på men i söndags så var jag med lite men det blev typ lite värre :P Hehe men som tur var hade vi ingen eftermiddags träning för att vi var så få. Det är väldigt många som är sjuka nu, vi var bara 6 st på träningen idag.
Cup i helgen. LÄNGTAR GALET!! Det är första matchen som vi spelar tillsammans sen vi förlorade åttondel eller semin (kommer inte ihåg) i Göteborg på sudden-.- Hatar när jag tänker på den matchen... Aja..
Gjensidge i helgen!! Tagga galet och dricka massa te :D
Jag har flättor nu för er som inte har sett mig, gjorde det förra lördags. Haha kanske har skrivit det men jag kommer inte ihåg.
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0