Tjo brreee!

Hej! Har fortfarande paus men kan skriva ett litet inlägg iallfall ;)
Hade match igår mot Täby. Två ord STOR TORSK! Horrible... Efter matchen så va jag vara barnvakt åt Nala och det gick väl bra :P
Imorgon är det skolfoto och spex :D Haha vår tema är 80-talet. Haha men typ 10% av alla i vår klass har nog inte klädder från 80-talet så vi får se hur det blir. Själv ska man ha på sig en afro peruk, höga vinröda strumpor, shorts och troligvits en tröja. Sen så ska jag hålla en skylt där det står "din mamma" och Carlos ska ha en skylt där det står "nej din mamma" :D Haha ni som inte går i min klass, va med i summer camp, går i samma lag i fattar nog inte vad jag menar :D Juste måste leta efter kartonger -.-
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0