Officielt LOV!!

Tja!
Har inte skrivit på länge men har haft väldigt mycket att göra! Vill inte prata så mycket om förra veckan, den veckan har ju gått xD Men jag tror det var förra helgen vi hade match mot katrineholm och alvik. Vi förlorade mot alvik med typ 12 eller mindre kommer inte ihåg och sen vann vi mot dam seniorer katrineholm :) Så en vinst i dam 2 :D
Haha jag har haft 7 träningar de senaste fyra dagarna och det förklarar vad jag har gjort under lovet xD Två dubbel pass på en dag, en på morgonen och sen en på eftermiddagen :) Igår efter första träningen så åkte vi och kollade på eurocup match i södertälje. Telje-Ryssland(inte själva laget ryssland men det var ett ryskt lag) och Telge vann. Så nu har jag LOV!
Idag ska jag vara barnvakt åt min lillasyster, får se vad vi gör och imorgon ska jag nog vara med Lisa.
Smile for the kamera bitch!
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0