Stackars Norge!

Hejhej!
Min data har typ inte funkat så har inte kunnat skriva nåt på bloggen och på den andra datan så funkar inte tagentbordet-.- Så ah :P Hm ska försöka komma ihåg vad jag har gjort de senaste dagarna.
I söndags så var jag hemma och cyklade runt lite. Haha gjorde köttfärsgratäng som var super dupper god!
Haha xD
I måndags så var jag med Lisa, vå åkte hem till mig och bakade, chillade och snackade. Det var roligt :) Igår var jag med Nala och mamma. Först gick vi runt lite i stan sen så åkte vi till junibacken... Där det är typ sagofigurer och grejer sen så gick vi på bio och kollade på poppers pungviner! Haha trodde filmen skulle vara jätte dålig, man den var jättebra och ROLIG! Haha rekomenderas starkt! :) Idag har jag hjälpt mamma med att handla. Skulle vara med Dana men ah det blev inte så igen-.- dissarn!
"Om sanningen ska fram vill du ligga med då"
Ni som inte fattar så finns det en låt som heter så-.-






Hejdå


Puss<33 :love:



Ps. Det här inlägget skulle publiceras igår egentligen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0