Söta kusin!!

Tja!
Igår var jag i stan med mamma, Nala, Abura och min lilla kusin som jag aldrig hade träffat sen så en kvinna som jag har glömt vad han heter :P
Men sen så åkte Nala och mamma men sen kom Kelly, Henrik och Chris. Det var kul, vi gick runt, Abura köpte lite saker till Dominic. Sen så åkte jag hem och kollade på DN-galan med Zache.
Oj vad förvånad jag är att Bolt vann :O -.-
Haha jag har börjat sälja abftonbladet idag. Haha det gick SÅ HIMLA DÅLIG!! Jag sålde 4 tidningar av 25 :P HAHA så himla dåligt...
Haha det var en gammal tant som blev as sur! Jag han inte ens pliga på och hon öppnade dörren och skrek: "VAD VILL DU? VAD VILL DU? VADF VILL DU? Hon repeterade det 1000 gånger jag svär!
Jag: Jag säljer abfontbladet och försöker ler!
TANTEN: SÅ DU GÅR RUNT TILL FOLK HUS OCH SÄLJER AFTONBLADET. MEN VAD VILL DU?
Jag: Vill du köpa en aftonbladet?
TANTEN: Nej, jag vill absolut inte köpa aftonbladet från dig och stängde fönstret.
Jag: Tack ändå.
Asså jag blev så arg jävla B***H!!!
Haha de flesta sa nej eller va inte hemma. Jag får väl försöka imorgon också...
Sen så cyklade jag hem och tog en kall dusch sen så blev det in till stan där jag fixade mitt hår.
Juste jag öppnade mitt hår i onsdags och idag gjorde jag rakpermanent. Haha mitt hår har växt as mycket så jag är väldigt glad :D
Gud så skönt jag är ensam HEMMA!! PARTY PARTY! Nää skoja bara...
Men nu ska jag äta middag och sen så kanske jag poppar lite popcorn och kollar på nån film eller spelar högt musik eller går ut och spelar lite basket :P Haha.
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0