insidious- lömska!

Tjatja!
I onsdags så var jag med Bea i stan. Vi gick runt i stan sen så åt vi. Ah det var kul sen så åkte vi hem. Haha sen så när jag var var påväg hem så ringer Bea och frågar om vi skulle på bio? Så vi kollade på insidious, en skräckfilm. Haha den var bra :) Lite läskig :P
Igår var jag bara hemma och chillade gal1! Sen så sydde jag om en tröja som jag inte gillade direkt :P Bilder kommer.
Idag var jag i stan med mamma och Nala. Vi gick runt i stan köpte lite kläder och åt sen så gick vi till kulturhuset och höll på med lera :) Det var jättekul! Efter det skulle jag egentligen vara med Lisa men vi ses på söndag istället och så kanske Dana ska sova över men hon måste ringa mig -.- Bää..
Före..
Efter! Så snyggt det blev. Haha hatade ändarna eller vad det nu heter. Men ni kanske själv ser skillnaden?
SÅ snyggt med nitarna!
Sen så fick jag en röd också!
Snygga byxor till.
Haha Nala kissnödig xD
Nu ska jag gå och pröva kläderna ;)
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0