Butlins idag :D

Tja!
Jag har inte skrivit på länge men har inte varit vid datan sen igår xD
Det kan vara lite svårt att läsa men aja... Flygningen gick bra, hade ont i öronen som vanligt, jag var typ döv, men nästa dag var bättre.
Himlen...

  Jag sov över hos farmor för att nästa dag skulle vi till Blackpool och vi skulle samlas hos min farmor på morgonen.
  Det var familjen som åkte ditt hehe ... VI var framme vid Blackpool klockan 12:00 ungefär, köpte biljeter sen så borjade vi åka massa åk ;) Det var ett åk som hette pepsi max och den är Europas hogsta/lnägsta berg och dalbana. Haha GO KART är Så HIMLA ROLIGT!!!
Haha vi var påvag ett till ak sen så kommer en pirat och skrämmer mig xD Och en annan kille tar kort, jag blev så rädd att jag ramlade, haha fail va?
Ingen varnade mig :P
I söndags skulle jag se min pappa spela amerikanskt fotboll men han jobbade-.- Sa jag, Tia, faster, farmor och Kyla akte till kyrkan på morgonen efter det åkte vi till min gammelmormor (farmors mamma) och åt mat.
Sen sa åkte vi tillbaks till min farmor där vi skulle traffas for att vi skulle till parken :) Sen så åkte vi till parken, det var typ nån evenemang sa man kunde aka massa grejer. Det var kul.
I måndags sov jag over hos min faster,ä r det bara jag som tycker att faster låter gammalt? Min faster ar 17 år xD
I måndags var vi bara hemma hos henne och kollade pa film och chillade.

I tisdags fyllde Tia 15 år så det skulle vara en fest for familjen men forst sa åkte jag och min faster till min pappas mormor och farfar... Haha jag ar helt forvirrad med namnen xD
Stannade dar i ungefar en timme och sen sa skulle vi hamta min fasters syrra fran typ lekis sen sa gick vi hem till faster dar min andra faster hamtade oss och korde oss till min pappa dar Tia skulle ha fatsen...
Hade inte traffat nagra dar sen forra året men det var kul. Haha efter det sa åkte vi till min farmor dar jag skulle svoa over. Nsta morgon sa var jag ensam hemma for att alla skulle jobba men sen sa kom min pappa och hamtade mig, vi skulle hamta Tia fran skolan sen sa akte vi till bion och kollade pa bridemaids! Haha rolig film. Efter filmen sa korde han hem oss till Tia dar jag skulle sova över tills pa torsdag
Så igr sa lamnade vi forst Tias brosa pa dagis sen sa akte vi in till stan och SHOPPADE!!! Om man ska shoppa ska man lätt shoppa i England. For typ 36 pund sa kopte jag en blus, ett armband, ett halsband, tjocktroja, strumpor, underklädder och en klanning! Haha och 36 pund ar typ 360 kronnor? Snacka om nice!!
Juste fick nya lacoste skor! Rosa!
 10 pund( 100 kr) från footlocker!
Armbandet! Sammanlagt så blev det 5 pund som bli 50 kr. Sa snygg den är!!
Bussbiljeter här i England är ocksa biligt. 85 pence. Haha vet inte vad det blir i kronor men under 10 kr...
Jag maste ga nu... Men ni far mer bilder nan gang... Orkar inte ratta nan mer... Haha ni marker nog vad det ar!?
Sen så idag ska jag till Butlins tills på måndag!







Hejda




Puss<33 :love:


Kommentarer
Kenneth

Va roligt att du skriver på bloggen.

Sjyssta priser.

I dag var Abura o Dominique i Spånga.

Vilken pigg liten kille.

Ha det så bra i England :-)

2011-07-01 @ 17:58:55
Anonym

Haaahhaa gumman cool att du köpte rosa gympis jag vill också ha kram :)

2011-07-02 @ 09:00:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0