Borta bra men hemma bäst ;)

Hejhej!
I'm HOME!! :D
Kom hem igår kväll och inte i fredags. Vi missade den för att det var traffik -.- Det var typ en lastbil som hade tippat över och olja hade läkt eller nånting :P
Så åkte igår istället.
Det var kul i Butlins. Vi badade, var uppe sent på natten (jättesent!), badade, arcade, åkte massa åk och mm.
Det var väldigt fint överallt :D
Den där röda är så himla rolig!!
Den går upp och ner :D
:love:
Piratskeppet.
Chene :)
Haha den snurrar och åker upp i luften.
HAHA!
NI vet en  sån där boll som man är i och rullar på vattnet? Det där är banan eller vad man ska kalla det.
Go kart bannan :D
Vackert :)
:)
"Serah"
Haha ser ni vad det föreställer?
...
Haha visst ser det ut som en mask eller bajs eller nåt xD Haha först så trodde jag det var fiskarnas bajs :D HAHA men sen så sa Chene att det var sand xD Haha en två år yngre tjej visste vad det var :P Först så försökte jag unvika att gå på de.
Vet inte ens vad det är.
Snacka om TIDVATTEN! Kommer inte ihåg om det är antingen eb eller flod :S
Vi fick gå långt för att komma till stranden!
Haha jag och Tisha tog sönder dörren xD Men det var inte mitt fel. Haha min pappa (men jag trodde det var nån annan först) tog kort av mig när jag sov så jag jagde honom men han höll imot dörren, haha försökte öppna dörren men kunde inte sen så kom Tisha och hjälpte mig, då fick vi upp dörren. Haha vi trodde det var Chene som var så stark :P Men min pappa fixade den.
Haha fin snäcka? Men inte lika fin i insidan!
Haha så himla äckligt, jag visste inte att det var så, så jag tog upp den och skrek xD
Haha de hade en kyrka.
...
Min söta kusin!
Tisha, mi padre och Natalie.
Slut med bilder från Butlins.
NU ska jag berätta om veckan innan jag åkte.
Tisdags: Min pappa jobbade på dagen så var hemma själv till på förmiddagen sen så körde han till Maxine. Eller han lämnade mig han skulle åka och spela badminton i tre timmar (kul :S). SÅ jag Maxine och hennes syster var hemma hos henne kollade på film. Sen så åkte vi och köpte mat, det var nice sen så åkte vi tillbaks och pratade och grejer sen så kom min pappa och typ en timme efter åkte vi hem. Haha så FAIL jag brände brödet så brandlarmet gick xD Haha jag fick panik och jag var hemma själv.
Onsdags: Var hemma själv på dagen sen så kommer jag inte ihåg xD
Torsdags: När han kom hem så åkte vi och hämtade Tia från hennes hus, efter det så åkte vi in till stan och köpte skor. Haha jag behövde verkligen nya skor! Haha köpte ett par CONVERSE, själv lite chockad för att jag sa till mi madre att jag aldrig skulle köpa det. Men mina converse är inte som alla andra har eller än så länge (tror inte de har kommit till Sverige än) Hehe men de är as snygga! Kostade 45 pund det blir 450 kr, det är rätt så biligt för ett par converse i Sverige kostar väl minst 500 eller nåt och som jag har så blir det dyrare.
Efter det så åkte vi till min gammelfarmor och åt middag sen så hem om jag kommer ihåg rätt xD
:) Orkar inte gå hela vägen ner för att ta bild på HELA skon.
Man kan ha de som vanliga converse men det är det jag inte tycker om xD
Så fula och slitna!
Haha xD
Shh :P
NU kom jag på vad jag gjode i onsdags tror jag... Köpte dels luftmadrass,
hörlurar,
Kräm för ansiktet,
och de här grejerna :D
Söta Kyla i perkuk :)
Haha.
Haha orkade inte packa om hela min resväska men under de dära kläderna så finns det en handduk och under handduken är det organiserad. Men i fredags så var allt organiserad!
Jag sov över hos Tias i fredags och lördags. Vi shoppade i lördags och söndags så sov jag över hos min farmor sista gången och igår så hämtade min pappa mig så jag kunde "packa" sen så åkte vi och tvättade bilen och sen så hem igen och åt och typ några timmar efter så åkte vi till Manchester :) Juste i söndags var jag, Tia, Tisha och farfar på pizzahut och åt.
Haha jag var värsta AMATÖREN xD
Jaha det var tydligen sista bilden, haha orkar inte leta och orkar inte bry mig xD
NU ska jag och Nala ut och cykla. Kul...
Under 17 dagar så har jag varit i Manchester, Birmingham, Blackpool och Butlins nice va?
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
Kenneth

Du verkar ha varit runt en hel del och haft skoj.

Roligt att skriver på bloggen och att du lägger in bilder.

Det är många här hemma som har längtat efter dig.

men du, rätta en sak, det heter peruk:-)))

2011-07-12 @ 18:13:42
Helena

hahah serah "perkuk" ;)

2011-07-13 @ 12:05:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0