Böööö

Tja!
Igår morgon så tränade jag sen så var jag hemma ett tag.
Sen så åkte jag till vällingby där jag växlade mina pengar(till kronor) och satte in det i mitt konto. När jag växlade in pengarna så såg jag Maria :D Snacka lite sen så gick hon.
När jag var påväg hem så köpte jag jordgubbar, haha då såg jag Robban som sommarjobbade där. Kul xD
Idag skulle vi till nån ö i två dagar så vi skulle åka tidigt. SÅ jag hade pakat och vaknat tidigt 06.20!! Gick upp och duschade, undrade varför ingen var vaken så jag gick ner till köket där mamma satt vid datan. Frågade varför  ingen vaken? DÅ sa hon att vi inte skulle åka, hahah det var bara jag som inte visste att vi inte skulle åka.
Det var typ för mycket vind eller nåt. Så jag vaknade i onödan-.- Kunde inte somna om heller så gick upp till mitt rum och försökte SOMNA om men det gick inte så bra.
Några timmar efter gick jag till gymmet. Efter det så duschade jag och åt frukost efter det så åkte jag och mamma och köpte några grejer till restaurangen, sen så åkte vi till restaurangen och lämnade sakerna och sen så åkte vi till Fridemsplan.
Köpte en stickad tjocktröja och svarta jeansleggins sen så gick vi till donken och åt och efter det så åkte vi till restaurangen. Jag fick skala morötter och riva de också. Kul xD
Men nu ska jag hem... Tror jag.
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0