Match idag! Idag ska vi köttttttta GALET!!

Hejhej!
Match idag! Det strömmen gick igår i Spånga och några andra ställen. Jag skulle träffa Helena innan träningen men det blev inte så för att strömmen gick av och vet inte vad :P Helt kolsvart ute och inne xD Jag va ju hemma men jag skulle till träningen typ efter en halvtimme. Haha det fanns inget man kunde göra xD Asså INGENTING funkade-.- Haha men jag tog en ficklampa och läste! Sen så gick den på, så jag tände lampan och läste igen och typ 1 minut senare så gick strömmen av IGEN-.- Snacka om irriterande!
Men sen så åkte jag till träning. Haha Felicia visst var det kul i bussen? ;)
Träningen gick bra. Jag pluggade typ till klockan 02:00.... Spanska-.- Vår lärare sa att det inte mycket men det är hur mycket som helst. Hela kapitelet plus typ 15 ord. Man ba ah jätte lite-.-
Men nu kan jag läxan som är tills på tisdag(fick den i torsdags)-.- Så jag slipper plugga idag :D
Idag möter vi akropol xD Haha de tar vi eller hur tjejer? :)
Haha Ser ni? Haha men det va hela översättningen xD Och det va FÖRSTA gången!
Hehe andra gången xD Det gick LITE snabbare!
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0