Trött!

Tjena!
OMG xD Snart är det NORRKÖPING!!! LÄNGTAR GALET JAOWW!! :D Fett kul det kommer bli! Hoppas ingen skadar sig!!
Haha gud så fail jag vaknade klockan 6 när jag skulle vakna klockan 7-.- Så jag är rätt så trött!! Som vanligt så är det nån som kommer in i mitt rum-.- Den här gången var det mamma hon ville låna min ipod! Köp en egen!! :P Nästa gång så är det Nala som vill att jag ska hjällpa henne med en sak-.-
Snart är det påsk :P Hoppas jag får påskägg, men jag tror chansen är liten xD
Mm.. Det är nog en bra ide om jag skriver en lista på vad jag ska ha med mig... Idag!
Imorgon vet jag inte än vad jag ska göra, mamma vill att jag följer med henne till dagis :P De ska ha nån påsklunch men njaaa vet inte riktigt :P
Hahah kolla hennes ögon!
:)
...
hahah Nala ska bli fjorre när hon blir stor :P
Haha söt.
Nala vill att jag ska ha höga strumpor, men det är inte min still! Verkligen inte!
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0