Inga påskägg ;(

Här kommer Bilderna!
Hehe Lily :)
:)
Så tråkig!
Gör i ordning.
Haha :)
Tammy och Lily leker som vanligt :P
Haha vi åt pizza för 30 spänn! Väldigt biligt! ;)
Haha men skinkan var väldigt rosa, Alex trodde det var från råttor xD
Söt :)
Haha våra coacher. De är väldigt lika ;) Båda har till och med converse :P
Tammy förhör Lily och Lily förhör mig och jag förhör ingen :D
Fellan :)
Jag, Lily, tammy, och Fellan orkade inte åka och kolla på P96 :P SÅ vi åkte till hallen där vi skulle spela i. Vi spelade basket i typ tre timmar xD
På bilden så är det David, Tammy, Robban och Sami eller nånting :P Hehe sen så efter några timmar så kom hela laget. Då var det hela rubbet mot Tammy och Robban. Men de förlorade xD Sen så delade vi upp det jämt. Mitt lag vann! :D
Pizza igen :P
Haha David fläschar lite :P
Sista tävlingen. Man skulle slå om paket. Men man använder inte båda händerna! Jag och Lollo fick snyggaste paketet.
Norrköping <33
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0