Im back! :D

Hejhej!
Jag är tillbaka från Norrköping. Det var väldigt roligt. Det gick så där för oss. Vi gick inte vidare. Första matchen förlorade vi med 1 poäng, det var väldigt synd! Vi vann två matcher och förlorade två matcher. Matcherna var 4 x 6. Väldigt dåligt!
Vandrarhemmet såg väl bra ut... Haha eller inte! Det fanns inget tvål i toaletten, eller lås på dörrarna och våningssängarna hade inget säkerhetsgrej (haha glömt vad det heter) och man kunde dra upp sängen från den nedersta sängen :P Fattar ni?
Vi hade tävlingar som coacherna gjorde och jag, Linna och Lollo var det lag. Haha vårat lag hette gyllene knorren :P
Fösta tävlingen var att hitta skor som var i en hög och man hade ögon bindel. Haha orkar inte berätta om alla tävlingar men vi vann hela grejen iallafall! :D
I lördags så var det disco men vi ville inte gå. Några var ute och några var i rummen.  Haha vi hade rätt så tråkigt men Lily kom på att vi kunde gå och kolla på discot sen så gå tillbaks :P Haha så jag, Linnea och Lily gick och kollade hur det var. Haha det var drag men det luktade så himla svettigt, så himla varmt :P
Sen så gick vi till rummen igen :P
Haha gud så fail jag, Olivia, Linna och Lollo skulle gå och köpa chips påvägen ditt träffade vi Lucas så vi började snacka med han. Haha jag stog vi gräset det var typ en liten backe och helt plötsligt så halkade jag :D Så jag typ rullade ner xD Haha gud vad vi skrattade :P Jag har typ glömt det roliga!
Men biilderna får ni sen ;)
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0