Tjuuu BRUUUUSHAAAANNNN!!!!!!

Hello :P
WAZUUPPP???
Idag är det måndag. Hatar måndagar men imorgon är det tisdag.
Jag saknar min touch. När den kommer tillbaks kommer jag ladda upp massa bilder!!!
OHHH man kan inte se matcherna på den dära dumma hemsidan. Seriöst jag blir feeeeeeeeeeeet arg xD
Så iriterande-.-
NU så kollar jag på skor xD På nätet alltså!
Imorgon skola-.- måste lägga mig snart :P
Hahha hade orientering idag. Det gick ju prima eller inte!? Hahah men det var lite kul och springa runt i skogen och leta runt på kontroller och massa saker.
Jennifer ramlade eller rättare sagt halkade typ hundra gånger xD
Men på fredags då jäv**** då ska vi ta alla kontroller bane mig! :)
Hejdå
Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0