Städat resturangen och varit i vällingby med Bea :)

Hejsan!
Träningen gick bra igår. Den var rätt så lungn det var ju första träningen så xD
Idag vaknade jag tidigt åt frukost sen så åkte jag till mammas resturang och städade :P
Hahah ah jag jobbade lite .... men när jag var klar så åkte jag hem.
Bea var hemma vi åkte in till vällingby. Men första bussen hann vi inte med och andra åkte precis men vi sprang som galningar och den snälla busschaffören öppnade dörren :DD
Hahha vi gick runt köpte presenter till Zache.. Sen så åkte vi hem.
Nala Nala Nala drog i HELA GARNET asså ohhhh, det var typ hundra knutar..
Jag saknar min mobil ;( Vill lägga upp bilder men går inte. Men jag snor lite bilder från Natasha :P
Och nu ska jag och bea ut igen xD
Hahha jag och Jennifer! <3
Känns så bra utan tandställning!
Hejdå
Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0