Mobilen är tillbaks=Bloggen räddad!! xD

Tja!
Har äntligen fått tillbaka min mobil. Jag blev superglad när jag kom hem xD Börja hoppa runt och massa saker :)
Idag hade vi träning det gick bra:P NU kommer lite bilder! Men de ÄR från summer camp jag vet lite sent men jag(och min mobil blev ju sönder under summer camp så kunde inte lägga upp de när jag kom hem) har inga andra bilder! Och det går tydligen inte att skicka från min reserv så det blir bilder från summer camp! :)
Hahah lite trötta? :P
Lovvvvveee och Stina :) <3
Felicia och Tammy..
Hahha jag tror att det var efter en träning och alla va rätt trötta :P
Lily
Haha.
Hahah MISSTOLKA det inte! Lovisa masserar Tammy..
Hade trampat snett(som vanligt) så ah fick ha fotstödet..
Lovvveee <3 GODIS!!!
Lovisa tränar lite.. Hahah det massa bilder på henne xD
Olivia och Linna som läser skvaller tidningar ;)
hahah jag diggar vårt rum asså!
..
Hahha det luktade tydligen men vi märkte inget xD
Hahha ah det jag det...
Vi äter frukost..
De kollade på nån video på blackebergsbloggen.
Det var inte så många bilder men bättre än ingenting!!
Ah men nu måste jag chilla!!
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0