Jävla SL-.- (förlåt om jag svär men sl-.-)

Hejhej!
Idag kom jag en halvtimme försent-.- Jag skulle vara i skolan 8.40. Men vi började 8.55 och jag kom typ 9.25 -.-
Trevligt... jätte...-.- skoja! Ska fan stämma sl!!! HAHAH jag skoja! Så elak är jag inte ;)
Ah så jag missade en del av lektionen.. Hahah det var väldigt roligt på profiltiden jag, Klara och Jennifer ägde när vi skulle hitta på en scen om medeltiden xD
Kollade ut genom fönstret. Jag ba wow. Heheh först trodde jag att det var snö :P Men det var frost. Hehe. Trädgården är lite större än vad den är i bilden så det såg rätt coolt ut. Gräsmattan var helt vit xD
Nu ska jag plugga-.- Som vanligt..
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0