Jag är så trött!!!

Tjena mäniskor!
Vilken dag assååååå!
Vi hade idrott klockan 8 i östermalms ip-.- KLOCKAN 8 PÅ MORGONEN!!
Hoppa längd är kul. Gjorde typ det mer än 5 gånger xD
Men jag måste få mer än 3.45... och inte stoppa med händerna annars skulle jag ha kunnat så mycket bättre-.-
Sen så har vi massa tråkiga lektioner XD
Gjorde läxa mellan rasterna...
Sen så åker jag hem och Kenneth ska köra mig till matchen.
Vi vann mot poliserna vi vann med tre poäng gjorde poäng i sista sekunden xxD
Det var najs att vi vann! Första matchen också men vi kunde haft mycket mer poäng om bollarna gick i korgen :P
Och nu håller jag på med spanska läxan... Eller inte längre för trött xD
Har lngen lust att sova men klockan är inte ens klockan 22-.-
Men orkar inte skriva nåt länge eller jo lycka oss lycka tillllll!!! :P
Hejdåå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0