Har varit i lijeholmen idag..

Hejhej!
Idag har jag varit med Dana. Vi åkte till liljeholmen jag skulle köpa skor. Sen så köpte jag ett par örhängen också :)
Och nu håller jag på med läxa-.- VI har fem läxor-.- Guud!
Imorgon så är det skolan.. igen...
Köpte stövletter :) Haha blev lite fail med vita stumpor men ah de är snygga? Eller?
Hahha ser ni skillnaden??
Serah vs Dana och jag vinner :P Heheh har storlek 42 och hon har typ 38. Ni ser väl vilken som är min?
Hootingar där! :)
5 läxor-.-
Från vänster:Biologi, Matte, Spanska, Hkk och samhälle-.-
Ah ska plugga lite till sen ska jag ha lite helg också :P
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
Kenneth

Jobba lika hårt med läxorna som med basketen så går det lika bra i skolan som i basketen.

Ha en bra vecka :-)

2010-09-27 @ 06:13:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0