Asså..... BÄÄÄ

HEEELLLLOO!
Tråkigt idag i skolan. Heheh venne varför men det var bara tråkigt. Hade biologiprov idag :P Det gick bra heheh ;)
Det har inte hänt nåt roligt.hmmm... njaa. Vi tränade zon försvar och anfall på allstar träning. Kändes lite konstigt xD
Match i helgen:)
Men känns lite annorlunda om man kan säga så?
Här får ni lite bilder..
:)
Heheh lite egobilder inkommer xD (jag hade extremt TRÅKIGTTTT!!!) Det gäller ju att bjuda på sig själv? xD
HAHAH som sagt jag hade TRÅKIHTTT!!!
Det är de där jag köpte i söndags :) De ser lite bättre ut i verkligheten än vad det gör på bild xD
Men nu ska jag.. ehh... göra en sak :P
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0