Snart är det första advent :)

TJOOO BLOGGEENNN! :))
Idag hade vi temadag igen, men det var sista dagen. Så på måndag så börjar det tråkiga igen-.- xD
Så vi slutade klockan 14.00 :) Om vi inte hade temadag så skulle vi sluta 15.15
Gud jag tänkte jag skulle komma försent till träningen. Men när jag var i hallen så var det ingen enda tjej där, så jag messade några personer och frågade om vi hade träning idag.
Sen så kollade jag på klockan. Det stog 16.50 och träningen började 17.45-.-
Men jag tog massa egobilder på omklädningsrummet också. Sen så kom Sara och höll mig sällskap :) <3
Haha tog massa bilder med olika frisyrer :P
:)
Haha man måste ju bjuda på sig själv? -;)
xD
Hahah här kommer pippi långstump :)
*WB IPONE!!!
Serah goes EMO STYLEEE!!
...
Fattar ni hut tråkigt jag hade? :S
Den är *lite redigerad. Den verkliga bilden..hmmm... mitt öga såg helt rött ut!
Imorgon är det lördag. Då ska vi krossa alvik f97 :P
Men jag måste fortsätta plugga nu(samhällskunskap,spanska, och fysik)-.-
Jag har hatar sh och fysik. Det är sååååå svårttttt......
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0