Heheh^^

Hejhej!
Idag skulle man jobbskugga(man jobbar en dag)! Men mamma blev sjuk ;( Synd!
På morgonen så skulle jag åka till tandläkarn. Allting var bra :) Efter det så åkte jag in till stan och köpte ett par skor :)
Snacka om att det tog evigheter!!
80-26404Visst är de snygga?
Efter det så skulle jag fixa håret. Fick vänta en timme tills hon började hålla på med mitt hår-.- Batteriet var slut på ipoden så det var tråkigt.
När jag klar så åkte jag till vällingby och tog lagfotografering :)
Nice dag jag har haft!
Hahah det var en ful bild! Men jag hade mössa på mig det är därför det blev så. Jag har inte klippt mig! Det ser bara ut så för att det är vågigt :)
Nu ska jag göra läxa-.-
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer
Kenneth

Snygga. Hoppas de är varma också

2010-11-27 @ 04:11:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0