Fisk med potatis, fisk med potatis och fisk med potatis-.-

Hejhej!
Asså gud vi fick fisk till lunch igen-.- Vi fick lax igår och idag sejfile(skolan)-.-
MED POTATIS. För middag så var det också fisk med potatis :P Mycket fisk och potatis denna vecka :D
Men imorgon så ska det inte bli fisk iallafall men potatis :P
Haha kul det var på rasten. Jag och Amy bråkade. PÅ SKOJ!!! Hmmmm... kommer inte ihåg vad vi bråkade om.... ELLER jo. Hahah för att jag hade suttit mig på soffan(lång historia).
Idag hade vi träning, vi fick typ göra 100 armhävningar-.-
Hahah jag bråkade med Lily också men det var också på skoj.
Det började med att jag sköt och bollen träffade Lily. Sen så kastade hon bollen på mig, jag kastade tillbaks.
Vi började jaga varandra osv :P Haha det kul!
När jag påväg hem så såg jag en kille som bara hade shorts på sig :O Snacka om kallt?
Hejdå
Puss<33 :love:




Kommentarer
Kenneth

vad bra med mycket fisk, det blir man intelligent av :-))

2010-11-17 @ 18:55:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0