Varning för vilda djur(heter filmen)

Hejsan!
Idag var jag på bio med mamma och Nala. Vi kolla på varning för vilda djur. Den var bra :) Vi kollade i sergel. Jag såg Linna där. Det var trevligt :) <3
Efter det så åkte jag till basketpunkten.
Var lite i basketpunkten så så gick jag till träningen.
 Det var sista träningen idag ;(
Kommer sakna alla!! <3333333333333
Och vi har inte haft nån avslutning än så man undrar om vi kommer ha det?
Men aja. Träningen gick bra. Vi hade en annan coach idag :P
Imorgon ska jag till tandläakaren :P Hoppas inga pluppar är lösa :D
Här kommer en bild från  igår och några bilder från idag.
OHHH JAG HATAR VERKLIGEN NÄR DET INTE FUNKAR ATT LADDA UPP BIILLLLLLLLLLLLLLLLLLLDDDDDDDDDDDEEEEERRRRRRRRRRRRRR-.-
Jag försöker imorgon!



Hejdå



Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0