Grönan med kusin vitamin :)

Hejhej!
Idag har jag joggat:P Sen så åkte jag med mamma och hjälpte henne. Men hon glömde nyckeln hemma så vi fick åka och hämta den :D Men jag hjälpte till iallafall...
Hahah men var var rätt många gäster idag :)
Sen så kom mina kusiner. Nora och Max. Vi bestämde oss att jag och Nora skulle till grönan och Max och min farbror skulle köpta träningsskor och springsskor till Max.
Det var kul i grönan. Åkte inte så många åk. Nora vågade inte och bla bla bla...
Åkte typ 5 åk på några timmar. Rätt dåligt faktiskt...
Men aja.. Nora fick sova över hos mig :P Kul..
Nu kollar vi på bring it on to fight to the finish.. Sen ska vi kolla på en skräckis :D
Inga bilder tyvärrr ;(
Längtar till på fredag!!! Hihi berättar på fredag :D
Hejdå
Puss<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0