Match mot söder white stars. Vi ska vinna i PROMISE!!!

Hejhej!
Igår kväll va jag inne på fb och när jag 
skulle lägga mig så pluggade jag lite.
Det var så himla najs på engelska lektionen. Nu har bara vi bara fått 10 glosor (vi har en ny lärare) och med förra lärare så fick vi 42 glosor. Och det skulle man kunna på tre dagar. Men nu har vi 10 glosor och man ska kunna de på 5 dagar. Jag blev så himla glad;)
Idag match mot söder. Vi har vunnit de förr och kommer vinna de igen xD
Jag fryser. Det är skit kallt. Hahahah. SKIT KALLT ÄR DET I MITT RUM!!.
De andra våningar är det bättre-.-`
Man bah heheh tjockktröja byxor i mitt rum och när man kommer ner så är det varmare.




Hejdå



Kommentarer
evelina hansson

NU HAR FRÅGESTUNDEN STARTAT, FRÅGA VAD DU VILL, OM ALLT SOM DU VILL VETA, TACK! :D

2010-01-16 @ 22:05:23
URL: http://evelinaahansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0