hehe sorry. För dålig uppdatering!

Hejhej!
Förlåt för jätte dålig uppdatering.-.-
Vi har liksom fått FYRA prov. KEMI,MATTE,GEOGRAFI,FYSIK. BLÄÄÄÄÄ
Sååå ah jag har pluggat lite här och där.
Jag ska inte börja på dansen igen. Det blir bara för mycket. Skolan,läxor, basket och massa andra skit xD
Igår så skulle jag åka hem. Och mellan bussarna eller vad man säger så finns det tvärbanor.
När den åkte så stannade den helt plötsligt Det ba BBOOOOOOOM! Hahha lite ironisk. Men den hade stannat iaf. Så vi fick vänta tills den började löra igen och det tog typ 25min.
Det blev stopp i trafiken. Man kunde inte ens gå över övergångsstället. Hahah men efter ett tag så sa de att att den kunde åka bak på nåt konstigt sett. Så den åkte bak :) Sen så fick man åka hem!
 Hon där i bilden har tagit bilden-.-`
Nala tog den också. Vi säger så här alla bilder jag lägger upp nu har NALA tagit. Och NALA är min lillasyster om är 2 och ett halvt åt ;)
 SÖTT <3 <3
 Hehehe. Lite stor näsa.
Heheh
 DEN TOG JAG.
 Heheh när vi åt kom en glassbill. GIssa vem som skrek. Jag!! Näää det va Nala!. Hahah hon ba GLASSBILEN.
Heheh sen så fick hon välja vilken glass hon ville ha. Vi fick lida så vi fick det hon ville. Hahah men det är lungt.





Hejdå



Puss<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0