HAHHAH SAJK VI VANN MOT ALVIK. DE SOM LÅG ETTA ;)

Hejhej!
Vi börjar bli bättre :D Vi vann idag med 1 poäng. Jag gjorde sista målet. Hahah och den gick i. Världens konstigaste lay up. Och den gick i.
Planen va att Karin skulle passa till mig och går starkt på på korg och de foular. Men det blev det inte. Istället så gjorde jag en lay up. Och den snurrade lite sen så gick den i :D Hahah alla blev glada och hoppade och venne vad som små grisar. Hahahh men det va skönt att vi vann över de. Hahah de som ligger etta på tabellen.
Imorgon är det två matcher och vi vinner säkert också de.
Heheh




Hejdå



Puss<33


Kommentarer
KF

Kanonmatch Serah!!

Ny hade bara 4,7 sekunder på er att göra poäng.

Och när du satte den var det inte mer en en halv sekund kvar.

Sitter och firar med färska räkor :-))

2010-01-30 @ 18:56:12
karin (den bästa som passade superpassen!)

haha, det var Min förtjänst, och din lite men jag gjorde så vi fick in bollen! mahaha skoja, vi ses i morgon!!<3

2010-02-10 @ 14:54:45
URL: http://neon.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0