Vikarie, vikarie och vikarie...

Hejhej!
Idag skulle vi ha engelska prov. Men vi hade vikarie. Vår engelska lärare har varit sjukskriven 2 veckor. Undrar varför? :O
Vi har engelska imorgon så vi får se om hon är här dåh? Hoppas det. Men har ju pluggat och man vill ju inte direkt ha det efter lovet. Då man man PLUGGA på jullovet och VEM vill det? :P
Söta Nala. Haha kolla vad hon har på sig xD Jeans kjol, nalle puh tröja som är från nalle puh och en keps. Haha hon dansade under middag men då hade hon mammas skin stövlar xD Såg jätteroligt ut!
Gårdagens outfit
Väst- Hm
Tröja- Hm
Jeans leggins- Lindex

Hahah konstig bild jag vet men men....
Nu ska jag virka lite sen så ta min skönhetssömn.
Jag har resan virkat 3 garn! Haha jag kanske får MVG om jag virkar klart tills på torsdag så har det bara tagit en vecka för att göra den xD På tal om betyg. Jag har fått 4 VG än så länge xD
På spanska, idrott, bild och biologi:)
Hejdå
Puss<33 :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0