Sitta i en bil med min morsa kan det bli bättre xD Haha

Hejhej!

Im back :) Ska berätta lite av vad jag gjode i onsdags xD Jag åkte skidor såklart. Sen så åkte jag på hopp. Hehe det gick inte så bra. Jag ramlade och slog i mig. Fick ont i baksida lår och ryggen. Det var rätt så kaftig smäll för att jag slog i mig på trädet. Gjorde så himla ont. Först var det lite svårt att andas men sen så blev det normalt igen. Det var en snäll kvinna som hjälpte mig. Snällt.
 Haha det va en man som sa"snygg vurpa du gjorde, trädet gick nästan av" Jag ba mm.
Men jag fortsatte åka :) Sen senare på kvällen så åkte vi och lämnade skidorna, sen så åkte vi och fikade. Väldigt goda bullar! Efter det så åkte v till stallet för att säga hejdå till Elsa, men hon skulle komma upp till stugan sen.

Erik och Zache skulle typ köra mercan och se om den funkade.
 Sen så ringer Erik och berättar att de har fastnat i diket. Bilen hade typ glidit bak när de skulle upp för backen. Så jag, Elsa och Jony åkte snö scoter ner för att kolla. De hade fastnat så vi åkte ner och hämtade Elsas bil som har fyra W-D nån drift grej xD Åkte tillbaks... Sen så knöt vi fast ett rep. Och körde baklänges, då kom bilen loss. Nu var det bara att komma upp igen. Haha och det funkade inte så vi fick göra samma sak igen bara att vi åkte rakt fram. Det funkade. Det var väldigt halt!

Igår så åkte vi hem. Vi stannade 6 gånger -.- förra gången stannade vi bara 3 gånger och vi var fler dåh( Bea och Bruno va där dåh). HAHA Mamma körde 60km/h när hastigheten var 100km/h-.- Men vi kom till slut hem efter 10 timmar eller nåt xD :) Väldigt skönt var det!

Nu är det nyårsafton som ni vet! Sista dagen av 2010 och mitt sista inlägg för i år!
2010 har varit bästa ÅRET JAOW!!!Hm var ska jag börja? Restaurangen öppnades, jag blev 14 xD, vi vann b- finalen i Göteborg, summer camp, jag blev MVP, matchens lirare på Lampe, åkt skidor, åkt båt, fiskat , åkt snöscoter, köpt en ny mobil, slog mitt reckord på poäng, tagit bort tandställningen, kommit upp i allstar, fått rätt så bra betyg XD(7 VG 3 G), spelat rätt så mycket på matcher, har varit med underbara kompisar :), virkat en stor halsduk på en vecka ;) och MM. XD Haha listan kan bli hur lång som helst!(ni kanske tycker jag är lite ego.. men men) 

 Nu är jag i restaurangen och hjälper mamma-.- Men sen ska jag på fest :) Om jag var hemma så skulle jag kunna lägga upp bilderna men det är jag inte.

 Haha min morfar är så rolig!
Morfar: Har du läst boken ?
Jag: Vilken bok?
Morfar: Oj juste du har inte fått din julklapp än, jaha då vet du vad du ska få XD
Jag: HAHA AH!




Hejdå



Puss :love:


GOD FORTSÄTTNING OCH GOTT NYTT ÅR! :D :D


Kommentarer
kenneth

vilket JÄTTEBRA år du haft !



GRATTIS !



Och Ett Gott Nytt år !



ps. vilken jättbra sammanfattning av året du gjort ds.

2010-12-31 @ 16:44:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0